شناسنامه پاسخگویی به درخواستها و شکایات مردمی از طریق شماره تلفن 111
شناسه خدمت : 0
عنوان خدمت : پاسخگویی به درخواستها و شکایات مردمی از طریق شماره تلفن 111
نوع خدمت : خدمت به شهروندان (G2C)
مدارک لازم برای انجام خدمت : راه اندازی تلفن 111 و مراجعه حضوری - کارتابل الکترونیکی سامانه سامد - ارائه کد رهگیری
شرح خدمت: تمامی مردم استان از طریق تلفن 111 به طرح شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود می پردازند پس از ثبت در سامانه سامد و ارجاع به دستگاه پاسخ به صورت الکترونیکی دریافت و به متقاضی اعلام می شود.
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان : رایگان
اداره کل پاسخگو: اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات
درگاه اینترنتی: www.moi.ir
شماره تماس: 5138052200
پست الکترونیکی ostandari@khorasan.ir
آدرس مراجعه حضوری: مشهد- خیابان بهار-چهارراه استانداری- کوچه فرخی-جنب پارکینگ استانداری